W najnowszej ofercie Lidl Polska pojawiło się także czerwone wino stworzone w Winnica Srebrna Góra (www.winnicasrebrnagora.pl) Wszyscy wiemy, że w naszej szerokości geograficznej wychodzą lepiej wina białe, ale zasadniczo w naszym klimacie pija się głównie wina czerwone.
Czerwona Polka staje jednak na wysokości zadania i daje radę polskiemu klimatowi. Czuć w niej środkowoeuropejską szorstkość i lekkość, ale także pełną dojrzałość owocu. Wyczuwalne nuty czarnych jagód, borówki i leśnej ściółki pozwalają temu winu najlepiej się zaprezentować w zestawieniu z daniami z leśnych grzybów. My zestawiliśmy je z klasyką: makaron z sosem kurkowym. Pairing wyszedł doskonale. Z resztą sprawdźcie sami. Jest to bodajże pierwszy projekt promocji polskiego wina na taką skalę. Wina są bowiem dostępne w sieci sklepów w całym Kraju za 34,99 (29,99 przy zakupie dwóch butelek).
Źródło: YouTube/Tomasz Wełna
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz