Badania pokazują, że
Polacy wciąż poszukują informacji na temat win. Powszechne opinie konsumentów koncentrują
się wokół nieznajomości tej kategorii, wybierania bezpiecznych, znanych marek
oraz przekonania, iż to drogi produkt. Lidl Polska widzi potencjał w tym
segmencie rynku, dlatego podejmuje się misji krzewienia kultury picia wina.
Sieć chce sprawić, że wybór i zakup wina stanie się prostym i przyjemnym
doświadczeniem, przez co przybliży świat wina Polakom. To co wyróżnia platformę
winnicalidla.pl to nowa oferta wysokiej jakości produktów, możliwość rezerwacji
wina w zaciszu własnego domu, proponowane zestawy win na różne okazje oraz
porady i rekomendacje ekspertów.
Lidl Polska
Lidl Polska zaprezentował podczas spotkania dla prasy odsłonę swojego nowego projektu o dobrze już znanej nazwie Winnica Lidla, która od dnia 3 listopada 2017 przenosi się na platformę do zamawiania wina. Podczas premiery przedstawione zostały możliwości platformy, która zawierać będzie możliwość rezerwacji win (obecnie lista zawiera 82 pozycje), których docelowa liczba zamknie się w okolicach 200 pozycji. Nie zabraknie też bloga o winach, porad oraz punktacji win, którą będą przyznawać eksperci Michał Jancik - Mistrz Polski Sommelierów 2000 oraz Richard Bampfield - Master of Wine.
Podczas premiery goście mieli możliwość przetestowania platformy winnicalidla.pl oraz złożenia pierwszych zamówień, które będą mogli odebrać w swoich sklepach już na początku przyszłego tygodnia.
A jak to działa? Obsługa platformy jest bardzo prosta i intuicyjna. Pierwszym krokiem jest założenie konta na platformie (około 2-3 minut) i już można zamawiać wina. Sposób działania platformy nie jest odmienny od innych "sklepów internetowych". Mamy dość dobrze rozbudowaną wyszukiwarkę gdzie możemy szukać win po krajach, regionach, kolorach, a także po ich wytrawności i słodkości lub też po nazwie. Mamy tam również koszyk dzięki któremu możemy modyfikować swoje zamówienie.
Po dokonaniu wyboru win wystarczy zrobić ostatni krok - wskazać sklep w którym chce się odebrać zamówione wina. Jakie to proste!
Ale platforma winnicalidla.pl to nie tylko miejsce do zamawiania win. To również artykuły w formie bloga, które zawierać będą ciekawe informacje o tematyce winnej np. czym różni się Szampan od Prosecco, jak dobrać odpowiednie wino do potraw czy też jakie wino podać na weselny stół oraz wiele innych.
Co nowego znajdziemy jeszcze na platformie?
Eksperci przetestowali szeroki asortyment win, przyznając każdemu z nich ocenę. Posłużyli się przy tym specjalną skalą gdzie ocena 95 – 100 oznacza wino wybitne pod każdym względem, 90 – 94 wino wyróżniające się stylem i charakterem, 85 – 89 wino o wyjątkowych walorach, 80 – 84 wino dobrej jakości. Na tej podstawie wyłonili ponad 80 win. Winnicalidla.pl oferuje wyselekcjonowane wina ocenione minimum na 80 punktów. Wino o najlepszej nocie, Virginie de Valandraud 2015, Saint-Émilion Grand Cru, zdobyło 95 punktów.
Czy pierwsza tego typu platforma oferowana przez sieć supermarketów znajdzie zwolenników na rynku? Myślimy, że tak! To duży "skok" w kultywowaniu wiedzy o winie na tak szeroką skalę, skalę ogólnopolską, która dotrze nie tylko do dużych miast lecz również do klientów zamieszkujących mniejsze miejscowości oraz wsie.
A tak było na premierze winnicalidla.pl
A tak było na premierze winnicalidla.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz